Firebrand Training Denmark Blog

Din hurtigste vej til viden og certificering. Garanteret.

Steve Jobs er en bølle

leave a comment »

Steve Jobs, direktør i Apple, har længe været kendt for at sende kortfattede e-mails til sine kunder og det siges nu at hans seneste offer var en universitetsstuderende.

Ifølge PC Magazine var Chelsea Kate Isaacs, studerende fra Long Island, ved at skrive en rapport om brugen af iPad i undervisningen. Da hun ikke kunne få hjælp fra Apples PR hold sendte hun en e-mail direkte til toppen:

Hr. Jobs, jeg vil ydmygt spørge hvorfor Apple, der er dejligt opmærksomme på studerende krav, om så det er med den nyeste, bedste teknologi eller virksomhedens hjælpsomme kundeservice, ironisk nok har en PR-afdeling der ikke kan hjælpe med mine spørgsmål der, som jeg flere gange har fortalt dem, er essentielle for mine akademiske præstationer.”

Jobs, der tydeligvis havde travlt, svarede:

”Vores mål inkluderer ikke at du skal have en god karakter. Beklager.”

Isaacs svarede at hun ikke ønskede at Apple skulle sørge for hendes karakter, bare en kommentar. Det holdt ikke Jobs tilbage:

”Vi har over 300 millioner brugere og vi kan ikke svare på deres spørgsmål med mindre de omhandler en eller anden form for problem. Beklager.”

Da Isaacs forklarede at hun var kunde hos Apple og hun havde et problem, afsluttede Jobs samtalen med:

”Vær sød og lad os være i fred.”

Written by Firebrand Training

oktober 12, 2010 hos 8:21 am

Lagt i Generel

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: