Firebrand Training Denmark Blog

Din hurtigste vej til viden og certificering. Garanteret.

Lær PMP gratis – 10. Project Communications Management

leave a comment »

I denne uge fortsætter vi med de sidste ugers Project Human Resource Management modul og tage et kig ind Project Communications og den rolle, det spiller i den samlede Projektledelse.

HVAD ER PROJECT COMMUNICATIONS MANAGEMENT ?
Inden for rammerne af projektledelse, er kommunikation et vigtigt aspekt for at sikre en vellykket overførsel af viden inden for et projekt miljø mellem interessenterne og den overordnede organisation.

En projektleders opgave er blandt andet at planlægge, styre og kontrollere kommunikation, inkorporere en række forskellige elementer , herunder kommunikationsteknologi , kommunikationsstrategier og sikre at informationsbehovet hos projektets interessenter er opfyldt.

HVAD ER OMFATTET AF PROJECT COMMUNICATIONS MANAGEMENT ?
Nedenfor er en udvidelse sektionerne i det kommende modul:

10.1 – Plan Communications Management – Planning

  • The process of developing an appropriate approach and plan for project      communications based on stakeholders’ information needs and requirements      and available organisational assets.

10.2 – Manage Communications – Executing

  • The process of creating, collecting, distributing, storing, retrieving      and the ultimate disposition of project information in accordance with the      Communications Management Plan

10.3 – Control Communications – Monitoring and Control

  • The process of monitoring and controlling communications throughout      the entire project life cycle to ensure the information needs of the      project stakeholders are met.

Hvad er det næste?

Hvis du vil holde dig opdateret med de seneste udgivelser fra Learn: Følg os på LinkedIn.
Her er nogle vigtige datoer for de kommende udgivelser på Learn.

11. Project Risk Management – Tirsdag 5. November

12. Procurement Management – Tirsdag 11. November

13. Stakeholder Management – Tirsdag 18. November

De praktiske øvelser, som dækker PMBOK Guide® Overview, Lifecycles and Organisation Types, Integration Management, Scope Management, Time Management og Cost Management – Tirsdag den 25. November

Written by Firebrand Training

oktober 29, 2013 hos 8:32 am

Lagt i PMP

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: