Firebrand Training Denmark Blog

Din hurtigste vej til viden og certificering. Garanteret.

3 ting IT chefen bør vide om ITIL

leave a comment »

Herunder finder du Firebrands bud på de 3 vigtigste årsager til at ITIL er en af verdens mest udbredte IT praksis.

  1. ITIL er verdens mest anvendte IT Service Management Framework Over hele verden har flere tusind forskellige organisationer indenfor alle brancher implementeret ITIL. Grunden til det, er først og fremmest at ITIL er meget fleksibelt og nemt kan implementeres så den passer til helt forskellige behov i forskellige forretningsenheder.
  2. ITIL kan let kombineres med andre Frameworks og Standarder ITIL er langt fra en enkeltstående model, og den kan let bruges i forbindelse med andre IT management frameworks. Der er mange eksempler på virksomheder der kombinerer ITIL med Six Sigma, ISO27000, COBIT och TOGAF.
  3. Kerneelementerne: De 5 ITIL Service Lifecycle elementer I sin nuværende form som blev introduceret I 2007 og opdateret i 2011, består ITIL Service Lifecycle af 5 forskellige områder:
  1. ITIL Service Strategy
  2. ITIL Service Design
  3. ITIL Service Transition
  4. ITIL Service Operation
  5. ITIL Continual Service Improvement

Se alt om ITIL kurserne hér og tal med os og find ud af, hvordan du kan lære ITIL dobbelt så hurtigt.

Reklamer

Written by Firebrand Training

september 18, 2015 hos 7:56 am

Lagt i Uncategorized

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: